Vzdelávanie je určené manažérom a vedúcim pracovníkom na všetkých úrovniach riadenia, teamleaderov a špecialistov pre ľudské zdroje.
Cieľ:
Cieľom vzdelávania je rozšírenie manažérskych zručností o jeden z najsilnejších spôsobov vedenia ľudí – koučovanie. Koučovanie ako kľúčový nástroj podpory rozvoja pracovníkov dokáže odstrániť zábrany, ktoré stoja medzi koučovaným a jeho potenciálom, čím ho môže doviesť k vyšším výkonom, motivácii, spokojnosti, úspechu a pod.
Účastníci vzdelávania získajú základné vedomosti a vlastné skúsenosti s koučovaním, osvoja si základné princípy v koučingu a koučovacieho rozhovoru, ktoré mnohonásobne zefektívnia ich riadiacu činnosť. Každý účastník si spracuje vlastný akčný plán rozvoja na ďalšie obdobie.
Obsahová náplň:
• Manažér v úlohe kouča
• Čo je koučing a v čom sa líši od iných prístupov
• Aká je úloha kouča a koučovanie
• Základné princípy koučovania
• Rôzne tipy a modely koučingu
• Priebeh koučovacieho sedenia
• Aktívne počúvanie
• Ako sa vyhnúť manipulácií
• Poskytnutie spätnej väzby
• Úskalia, na ktoré by sa mal kouč pripraviť
• Techniky a nástroje koučovacieho rozhovoru
Viac informácií nájdete na našom webe:
https://cdv.uniba.sk/vzdelavanie-pre-verejnost/vzdelavanie/manazment/zaklady-koucingu/
FACEBOOK EVENT ]]>
Portál www.kamdomesta.sk nie je organizátorom uverejňovaných podujatí a preto nezodpovedá za zmeny uskutočnené organizátormi. Odporúčame preveriť si vopred termín a čas konania podujatia priamo u organizátora. Na niektoré akcie je potrebné sa prihlásiť vopred.