Cieľom vzdelávania je zdokonaliť sa a získať nové poznatky a zručnosti v oblasti vyjednávania, čo je dôležitou zručnosťou a kompetenciou v pracovnom, kariérovom, ale aj vzťahovom i osobnom živote.


Vzdelávanie je vhodnou súčasťou rozvojového vzdelávania pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových pracovníkov a obchodníkov, pracovníkov štátnej a verejnej správy, pracovníkov prvého kontaktu s klientmi a pre všetkých, ktorí majú obavy, či pri vyjednávaní obstoja, obávajú sa manipulácie alebo rýchlo prepadajú stresu, tréme a nátlaku.


Obsahová náplň:

• Úvod do problematiky – prečo skúmať protistranu

• Typológia vyjednávačov – podľa preferencií

• Podľa orientácie – podnikateľ, bavič, mysliteľ alebo partner

• Obávať sa, alebo neobávať protistrany

• Verbalita a neverbalita

• Trocha psychológie neuškodí

• Stratégie a taktiky vo vyjednávaní

• Mäkké a tvrdé techniky

• Umenie komunikácie

• Taktiky protistrany a ako im odolávať

• Čo robiť pri vyjednávaní

• Umenie negociácie

• Mediácia a riešenie konfliktov

• Vyjednávanie a negociácia

• Techniky negociácie

• Zaujímavé modelové situácie


Viac informácií a prihlášku nájdete na našej webovej stránke:

https://cdv.uniba.sk/vzdelavanie-pre-verejnost/vzdelavanie/manazment/vyjednavanie/

FACEBOOK EVENT ]]>