Slovo reklama pochádza z fr. réclame, od fr. réclamér vo význame pripomínať, upozorňovať, doslova "opakovane volať" a aj táto výstava v tomto význame slovachce pripomenúť počiatky reklamy po rozpade Rakúsko-Uhorska až do roku 1948. Chce upozorniť na fenomén reklamy ako komunikačného prostriedku medzi predávajúcima kupujúcim a upozorniť na to, že tento fenomén sa stal súčasťou každodenného života, ktorý určoval módne trendy spoločnosti a zároveň odrážal dobu svojho vzniku v každodennosti všedného dňa. Reklama sa snažila spraviť danú chvíľu nevšednou a povýšiť tak obyčajný nákup na spoločenskú udalosť. Vlastniť určitý produkt či nabvštíviť odporúčané kultúrne podujatie sa stalo vecou spoločenskej prestíže. Reklama nám zároveň rekleftuje dobu svojho vzniku a stáva sa tak dôležitým výpoveedným atribútom doby.
Vernisáž: 18. 7. 2017 o 16.00
Otváracie hodiny:
V zimnej sezóne od 1. novembra do 31. marca:
otvorené denne okrem pondelka od 9:00 do 17:00 h posledný vstup o 16:00 h.
V letnej sezóne od 1. apríla do 31. októbra:
otvorené denne okrem pondelka od 10:00 do 18:00 h posledný vstup o 17:00 h.
Vernisáž: 18. 7. 2017 o 16.00
Otváracie hodiny:
V zimnej sezóne od 1. novembra do 31. marca:
otvorené denne okrem pondelka od 9:00 do 17:00 h posledný vstup o 16:00 h.
V letnej sezóne od 1. apríla do 31. októbra:
otvorené denne okrem pondelka od 10:00 do 18:00 h posledný vstup o 17:00 h.
Portál www.kamdomesta.sk nie je organizátorom uverejňovaných podujatí a preto nezodpovedá za zmeny uskutočnené organizátormi. Odporúčame preveriť si vopred termín a čas konania podujatia priamo u organizátora. Na niektoré akcie je potrebné sa prihlásiť vopred.