Pri súčasnej obrovskej ponuke a možnostiach je čoraz ťažšie presvedčiť zákazníka, aby si od vás niečo kúpil. Ak chcete byť dobrým obchodníkom, mali by ste k zákazníkovi pristupovať citlivo. Presvedčiť ho, že vašim jediným cieľom nie je zisk, ale aj jeho dôvera a budovanie si dobrých vzájomných vzťahov. To je cesta, ktorá z dlhodobého hľadiska môže priniesť zisky. 

ČO SA DOZVIETE?

·        ako pristupovať citlivo k potrebám klientov

·        ako zistiť, čo klient naozaj hľadá a čo mu dáva najväčší zmysel

·        čítanie reči tela klienta, zladenie sa s klientom, vzájomné porozumenie

·        používanie autentických komunikačných techník

·        ako pôsobiť na stretnutiach prirodzene a sebavedomo

KTO JE VÁŠ LEKTOR?

Mgr. Martin Čajko vyštudoval psychológiu na Univerzite Komenského v Bratislave. Je spoluzakladateľom projektu Otvorená Hra, ktorého hlavným cieľom je prostredníctvom hravých tréningov komunikačných schopností zvyšovať angažovanosť a lojálnosť zamestnancov.

REGISTRUJTE SA ZDARMA TU

Viac informácií nájdete na www.npc.sk

FACEBOOK EVENT