Pri súčasnej obrovskej ponuke a možnostiach je čoraz ťažšie presvedčiť zákazníka, aby si od vás niečo kúpil. Ak chcete byť dobrým obchodníkom, mali by ste k zákazníkovi pristupovať citlivo. Presvedčiť ho, že vašim jediným cieľom nie je zisk, ale aj jeho dôvera a budovanie si dobrých vzájomných vzťahov. To je cesta, ktorá z dlhodobého hľadiska môže priniesť zisky.
ČO SA DOZVIETE?
· ako pristupovať citlivo k potrebám klientov
· ako zistiť, čo klient naozaj hľadá a čo mu dáva najväčší zmysel
· čítanie reči tela klienta, zladenie sa s klientom, vzájomné porozumenie
· používanie autentických komunikačných techník
· ako pôsobiť na stretnutiach prirodzene a sebavedomo
KTO JE VÁŠ LEKTOR?
Mgr. Martin Čajko vyštudoval psychológiu na Univerzite Komenského v Bratislave. Je spoluzakladateľom projektu Otvorená Hra, ktorého hlavným cieľom je prostredníctvom hravých tréningov komunikačných schopností zvyšovať angažovanosť a lojálnosť zamestnancov.
Viac informácií nájdete na www.npc.sk
FACEBOOK EVENT
Portál www.kamdomesta.sk nie je organizátorom uverejňovaných podujatí a preto nezodpovedá za zmeny uskutočnené organizátormi. Odporúčame preveriť si vopred termín a čas konania podujatia priamo u organizátora. Na niektoré akcie je potrebné sa prihlásiť vopred.