Spokojný zákazník = zvýšenie obratu firmy.
Majte pod kontrolou všetky požiadavky svojich zákazníkov a vybudujte si kvalitný zákaznícky servis. To vám zabezpečí viac ako 40 % obratu firmy!
Konferencia pod taktovkou 4 odborníkov z praxe.
Odpovieme vám na tieto otázky (a nielen to):
- Ako správne a profesionálne komunikovať so zákazníkom?
- Ako v súlade so zákonom vybaviť reklamácie?
- Ako úspešne vymôcť dlh?
- Ako si udržať zákazníka?
- Ako mať pripravené dáta, aby ste úspešne prešli kontrolou zo SOI, GDPR a Inšpektorátu práce
Program:
8:30 – 9:00
Registrácia účastníkov s občerstvením
9:00 – 10:30
Michal Martinkovič, vedúci starostlivosti o zákazníka, Bencont Group
Správna a profesionálna komunikácia so zákazníkom
10:30 – 10:40
Prestávka s občerstvením
10:40 – 12:10
Eva Braxatorisová, advokátka
Ako správne, úspešne a v súlade so zákonom vybaviť reklamáciu
12:10 – 13:00
Obed
13:00 – 14:00
Martin Musil, konateľ Intrum Slovakia
Úspešné upomínanie a vymáhanie pohľadávok – čo fungovalo kedysi a ako to robiť dnes?
14.00 – 14.45
Andrej Saxon, tímlíder Predaja a Customer Succes, LiveAgent
Výrobný softvér zákazníckeho servisu – základ výborného fungovania firmy
14:45 – 15:15
Andrej Saxon, tímlíder Predaja a Customer Succes, LiveAgent
Nastavenie spracovávania dát o zákazníkoch v systéme zákazníckeho servisu
15:15
Tombola a ukončenie konferencie
Tešíme sa na vás :)
Viac informácií nájdete na www.bit.ly/2LM1O05
FACEBOOK EVENT ]]>
Portál www.kamdomesta.sk nie je organizátorom uverejňovaných podujatí a preto nezodpovedá za zmeny uskutočnené organizátormi. Odporúčame preveriť si vopred termín a čas konania podujatia priamo u organizátora. Na niektoré akcie je potrebné sa prihlásiť vopred.