Väčšina startupov nezlyhá, pretože nedokážu vytvoriť produkt, ale preto, že nedokážu vytvoriť produkt ktorý by ocenili klienti a trh.


Aké kroky treba spraviť, aby mal každý biznis čo najväčšiu šancu na úspech?


Prejdeme si témy ako:

- Product Market Fit a ako zistiť či má váš produkt šancu uspieť?

- Ako rozpoznať a nájsť dieru na trhu?

- Testovanie vášho podnikateľského nápadu so zákazníkmi a ako zapracovať spätnú väzbu.

- Design sprint – ako riešiť obchodné otázky prostredníctvom návrhov, prototypov a skúšobných nápadov so zákazníkmi.

- LEAN Startup metóda – moderná metóda pri zavádzaní nového produktu/služby založená na priebežnom vykonávaní experimentov znižujúcich najväčšie riziká

- Ako získať prvých 100 platiacich zákazníkov


Tieto rady a príklady vám pomôžu vytvoriť skvelý produkt ktorý vaši zákazníci určite ocenia.


Speaker Michal Juhás

Michal v Bangkoku založil startup HotelQuickly na “last minute” rezervácie hotelov. Projekt viedol 5 rokov ako CTO. Dnes má HotelQuickly cez 90 zamestnancov a ročné tržby okolo 100 miliónov eur. Po rokoch podnikania v Ázii sa vrátil na Slovensko a momentálne rozbieha svoj další projekt Geekruiter.


Určite by ste nemali zmeškať tento event kde sa Michal podelí o svoje cenné súsenosti, ktoré nazbieral počas budovania svojich startupov v zahraničí.




FACEBOOK EVENT ]]>