Inovácie sú nevyhnutnosťou a príležitosťou zároveň. V Telco prostredí sú vďaka automatizácii a digitalizácii prirodzenou súčasťou firemnej kultúry. Ich základom sú tímy, ktoré dokážu kreatívne a inovatívne nápady preniesť do reality. Aj inovácie a inovačné tímy si však vyžadujú správne riadenie. Najmä v období transformácie IT vývoja na agilný spôsob dodávania IT riešení pre biznis užívateľov. Svoje skúsenosti s tvorbou a vedením tímov s nami zazdieľa Katarína Šúchalová, IT Customer Management Systems Director v Slovak Telekom/T-Mobile Česká republika.


Katarína má za sebou takmer 20-ročnú kariéru v Telekome. Skúsenosti s budovaním a vedením tímov získavala na oddeleniach zákazníckeho servisu, predaja či CRM vývoja. V súčasnosti je riaditeľkou IT zákazníckych systémov a má pod sebou zhruba 350 ľudí. Napriek tomu, že nevyštudovala IT, jej pracovné skúsenosti sú úzko späté s technológiami. Vo svojej práci dohliada na to, aby spolupráca IT špecialistov a IT tímov v slovenskom Telekome aj českom T-Mobile prebiehala bez problémov.



V diskusii s Katarínou sa dozviete:


• ako vybudovať tím, ktorý prináša a podporuje inovácie


• kde hľadať top talenty s tými správnymi zručnosťami


• ako fungovať v multikultúrnom prostredí


• prečo sa produkty a služby líšia v každej krajine


• čo je kľúčové pri zavádzaní agilného riadenia IT vývoja


• ako zvládla prechod z biznisu do IT a stala sa riaditeľkou


• ako vníma svoje pôsobenie v IT a čo pre ňu znamená diverzita


Diskusiu moderuje Mirka Uhnak, CEO Mini Tech MBA for Women.

FACEBOOK EVENT ]]>